00:15 Школа молодого вчителя математики | |
Нещодавно у ЗОШ № 4 міста Чернівці відбулось засідання «У лабораторії досвідчених учителів» на тему «Методологічні засади організації навчального процесу з математики». Перед педагогами виступила Попович Євдокія Михайлівна, методист ММК. Вона відзначила: незважаючи на складні події в Україні, дітей вчити необхідно, бо за ними майбутнє нашої Батьківщини. Вчитель повинен бути вчителем у будь-якій ситуації. Досвідчений наставник внесла ряд пропозицій щодо підвищення ефективності вивчення предмета, рекомендувала систематизувати методичні наробки кожного вчителя. З візиткою навчального закладу ознайомив директор школи Тивоняк Іван Ярославович. Теоретично-практична частина розпочалася з доповіді Білинської Наталії Георгіївни «Методологічні засади викладання математики». Заступник директора з навчально-виховної роботи уміло, доступно, кваліфіковано поділилась із молодими педагогами здобутками кафедри вчителів математики, звернула увагу на те, з чого починається авторитет і залежить успіх учителя. Зовнішній вигляд, манера триматися, літературне мовлення, а головне, - глибоке знання предмета, який викладається. Кожен педагог повинен працювати над собою все життя. Ці поради Наталії Георгіївни стануть у пригоді молодим колегам. Кормиш Юлія Миколаївна провела відкритий урок у 10 класі «Корінь n-го степеня та його властивості. Розв’язування вправ». Учителька продемонструвала різні форми і методи роботи. Школярі розв’язували завдання на застосування властивостей і показали гарні знання з алгебри. На уроці використовувались ІКТ, дидактичний матеріал. Цуркан Марія Іванівна, Скорик Катерина Адамівна, вчителі-методисти, провели цікавий бінарний урок на тему «Творчість Тараса Шевченка у поєднанні з математикою» у 6-му класі. Вчителі математики і української літератури поєднали два різні предмети, які, на перший погляд, не зовсім поєднуються. На уроці використовувались сучасні інтерактивні технології: «Мозковий штурм», «Знайди помилку», «Займи позицію», «Розшифруй слово», гра «Ерудит», «Сенкан». Під час уроку панувала творча атмосфера: учні складали власні вірші, в яких поєднували математику з літературою, досліджували наявність чисел у назві творів Т.Шевченка, виконували випереджувальні завдання. На уроці витримано принципи навчання: науковість, доступність, наочність, проблемність, самостійність і активність учнів, систематичність і послідовність, врахування індивідуальних особливостей, стійкість засвоєння знань, умінь та навичок учнів, єдність освітніх, розвиваючих, виховних функцій навчання. Учителі математики ЗОШ № 4 на високому інтелектуальному і професійному рівні провели засідання Школи молодого вчителя. Збагачені знаннями, новими ідеями, молоді колеги зможуть на своїх уроках втілювати побачене і почуте.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |