НАКАЗ
29.08.2016 р. №180
Про організацію методичної
роботи з педагогічними кадрами
в 2016/2017 навчальному році
На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Указу Президента України від 25.06.2013 №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №385 «Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 року», плану заходів МОНУ з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Коаліаційної угоди, затверджених наказом МОНУ від 29.01.2015 №63, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом МОН від 16.06.2015 №641; Державних стандартів початкової загальної освіти та базової і повної середньої освіти (нових редакцій), Положень про дошкільний та загальноосвітній навчальні заклади, Програми навчання і виховання дітей від двох до семи років «Дитина» (нова редакція), відповідних нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, обласних, місцевих органів управлінь освітою, Положення про міський методичний центр закладів освіти, затвердженого наказом управління освіти Чернівецької міської ради від 28.05.2015 № 196, наказу управління освіти Чернівецької міської ради № 282 від 29.08.2016р. «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2016/2017 навчальному році», з метою вдосконалення професійної майстерності педагогів, покращення рейтингу освіти, якості надання освітніх послуг, забезпечення національно-патріотичного виховання дітей та молоді
Н А К А З У Ю:
- Вважати центром методичної роботи як важливої ланки системи управління загальноосвітнім процесом шкільний методичний кабінет.
- Спрямувати діяльність школи в рамках науково-методичної проблеми управління освіти Чернівецької міської ради «Підвищення якості освітнього процесу шляхом модернізації змісту методичної роботи з педагогами навчальних закладів міста».
- Спланувати методичну роботу школи над вирішенням науково-методичної проблеми «Формування і розвиток високоінтелектуальної свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця у житті».
- Затвердити раду методичного кабінету в такому складі:
- Білинська Н.Г. – заступник директора з навчально-виховної роботи, голова ради;
- Солтисік Л.І . – заступник директора з навчально-виховної роботи у початкових класах, секретар ради;
- Тивоняк І.Я. – директор школи, член ради;
- Семенова Р.І. – заступник директора з виховної роботи, член ради;
- Чифурко І.Є. – вчитель української мови і літератури, член ради;
- Спінова Ю.В. – вчитель англійської мови, член ради;
- Козловська А.В. – вчитель російської мови і літератури, зарубіжної літератури, член ради;
- Олійник Ю.М. – вчитель математики, член ради;
- Вербовська С.В. – вчитель біології, член ради;
- Доманська Ф.Ф. – вчитель трудового навчання, член ради;
- Юхимець О.А. – вчитель фізичної культури, член ради;
- Кінер Т.М. – вчитель початкових класів, член ради.
- Організувати роботу шкільних методичних об’єднань та призначити їх керівників:
- вчителів української мови та літератури – Чифурко Ірину Євгенівну;
- вчителів зарубіжної літератури, російської мови та літератури, історії, правознавства – Козловську Аллу Владиславівну;
- вчителів математики та інформатики – Олійник Юлію Миколаївну;
- вчителів хімії, фізики та астрономії, біології та екології, природознавства, основ здоров’я, географії, економіки – Вербовську Світлану Валентинівну;
- вчителів іноземних мов – Спінову Юлію Володимирівну;
- вчителів фізичної культури, предмету ,,Захист Вітчизни” – Юхимця Олександра Ананійовича;
- вчителів музичного мистецтва, художньої культури, мистецтва, технічної праці, обслуговуючої праці, образотворчого мистецтва – Доманську Фаріду Фаридівну;
- вчителів початкових класів та вихователів ГПД – Кінер Тетяну Миколаївну;
- класних керівників та класоводів – Семенову Руслану Іванівну.
- Довести до відома вчителів школи структуру методичних об’єднань. Зобов’язати регулярно відвідувати засідання.
- Забезпечити роботу предметних об’єднань школи на базі навчальних кабінетів 5, 6, 12, 14, 18А, 20, 25, 26, 34.
- На основі аналізу діагностичних карток вчителів затвердити таку мережу методичної роботи:
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів української мови і літератури: «Використання оптимальних форм і методів сучасних педагогічних технологій в організації навчальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури з метою розвитку та самореалізації національно свідомої мовної особистості, спроможної до конкуренції»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів російської мови і літератури, зарубіжної літератури, історії та правознавства: «Формування особистості учня на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня професійної компетентності педагогів у вимірі сучасних освітніх інновацій»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів іноземних мов: «Взаємопов’язаний комунікативний і соціокультурний розвиток здібностей учнів засобами іноземної мови для підготовки їх до міжкультурного спілкування в різноманітних сферах життєдіяльності. Впровадження комунікативно-орієнтованого та діяльнісного підходу до навчання»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів математики, інформатики: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів природничих наук: «Когнітивно-креативна освітня технологія як загально педагогічна індивідуально орієнтована технологія, що забезпечує розуміння дитиною навчальної інформації при вивченні предметів природничого циклу»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів естетичного циклу та трудового навчання: «1. Навчання в умовах проектно-технологічної освіти. 2. Інтерактивні методи навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів фізичного виховання та предмету «Захист Вітчизни»: «Шляхи удосконалення навчально-виховного процесу під час проведення уроків фізичної культури»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня: «Використання інноваційних технологій на уроках та заняттях у початковій школі»;
- проблема, над якою буде працювати методичне об’єднання класоводів та класних керівників: «Формування ключових компетенцій учнів для успішної самореалізації в соціумі шляхом створення оптимального освітньо-виховного середовища».
- Продовжити роботу школи молодого вчителя «Пошук».
- З метою вдосконалення методичного рівня, підвищення теоретичної підготовки організувати наставництво над молодими вчителями:
- Поступак Л.З. (вчитель початкових класів) – Кінер Т.М. (вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»);
- Лисенко А.І. (вчитель історії та правознавства) – Дяченко А.І. (вчитель російської мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»);
- Гайдук З.В. (вчитель української мови і літератури) – Скорик К.А. (вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»);
- Колодрівська Н.В. (вчитель англійської мови у початкових класах) – Спінова Ю.В. (вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії);
- Слободян В.Є. (вчитель фізичної культури) – Юхимець О.А. (вчитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»);
- Гриник Х.В. (вихователь ГПД) – Стефанко О.Є. (вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії).
- Підсумок роботи з молодими вчителями підвести під час проведення тижня майстерності молодого вчителя у квітні 2017 року.
- Продовжити роботу творчих груп:
- «Робота з обдарованими учнями» - керівник Чифурко І.Є.;
- «Становлення стійкого інтересу школярів до успішності у навчанні» - керівник Голубчик Т.В.
- Провести епізодичні заходи з педагогами: аукціон педагогічних ідей «Підготовка учнів до ЗНО», «Мій найкращий урок».
- Систематично організовувати професійну підготовку кадрів (організація курсової перепідготовки, атестації педагогічних працівників). Вдосконалювати самоосвітню роботу, організувати захист розроблених і вивчених тем-проблем вчителями (січень, 2017р.).
- Заступникам директора Білинській Н.Г., Солтисік Л.І., Семеновій Р.І.:
- забезпечити системний підхід в організації методичної роботи, дбати про її результативність, координувати діяльність семінарів, методичних об’єднань, творчих і проблемних груп;
- спланувати методичну роботу в школі виходячи з психолого-педагогічних проблем, над яким працює педагогічний колектив навчального закладу;
- забезпечити активну участь педагогів в шкільних, загальноміських методичних заходах;
- створити необхідні умови для роботи методичних об’єднань, систематично надавати допомогу їх керівникам.
- Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Білинську Н.Г.
Директор школи І.Я.Тивоняк
Виконавець: Н.Г.Білинська
З наказом ознайомлені:
Солтисік Л.І.
Семенова Р.І.
Чифурко І.Є.
Спінова Ю.В.
Олійник Ю.М.
Козловська А.В.
Вербовська С.В.
Доманська Ф.Ф.
Юхимець О.А.
Кінер Т.М.
http://scool4cv.ucoz.ru/organizacija_metodroboti_2016_rik.doc